Politica generală de anulare
În cazul în care rezervările pentru evenimente sau grupuri sunt anulate între 14 și 3 zile înainte de data serviciului: se plătește o taxă de anulare de 50%.
În cazul în care rezervările cu autocarul sunt anulate de la 3 zile până la data serviciului: se plătește o taxă de anulare de 100%.

Călătorii dus/singure și dus-întors
Anulare gratuită pentru călătorii dus/singure și dus-întors cu 14 zile înainte, preluare de la aeroport și 72 de ore înainte pentru toate celelalte servicii de transfer de la A la B și 7 zile pentru unele vehicule de ultimă generație, unde preluarea durează mai mult de 1 oră cu mașina sau 15 mile distanță de baza noastră.
În cazul în care un client sau agenții săi solicită ca un șofer să fie în așteptare sau să fie disponibil pentru o anumită perioadă de timp (ore sau chiar anumite date), atunci, cu excepția cazului în care este detaliat de către client, orele de așteptare vor fi de la o anumită perioadă de timp 0800 până la 1800. În cazul în care clientul decide să nu folosească serviciile șoferului care i-au fost alocat, atunci va exista o taxă completă pe zi, cu excepția cazului în care anularea se face în perioada noastră de anulare, de ex. Servicii la ora
Nu se efectuează rambursări pentru călătoriile anulate cu o notificare cu mai puțin de 72 de ore în prealabil, orice modificări aduse unei călătorii de rezervare în această perioadă trebuie să fie de comun acord de către operatorul de rezervări.